Party in DownTown Denver

I Lördags var en lyckad dag/kväll. Jag hämtade upp Tess vid 2, åkte till Mills så hon kunde köpa en outfit till kvällen. Hängde på Mills till 5, åkte hem och började göra oss iordning och drack ett glas vin innan vi åkte vidare. Blev ett snabbstopp hos Tess och sedan vidare ner till Caroline där vi började dansa,dricka fläderdrinkar och tagga. Måste varit 2 månader sedan jag var DT med tjejerna och skakade rumpa så jag var jättetaggad och glad.
Vid 22.45 blev vi upphämtade av TAXI, åkte DT och började skaka direkt. Vi var på Suite200 hela kvällen, Suite är en nattklubb som känns lite fjortis men ibland är det så jädrans kul att hänga på sådana ställen också, vi skakade som aldrig förr.

En rolig sak som hände under kväll var: Jag såg några killar en bit ifrån, jag säger till Caroline och Tess att jag skulle komma om 2 min för jag skulle gå och kolla en sak. Jag går fram till killarna bakom dom, lägger armarna på deras axlar och säger "Ni kommer från Sverige va?"..dom vänder sig om och säger "Hur visste du de?"..hur sjukt? Efter en stund kommer Tess och Caroline fram och undrar vart jag försvann, var ju tvungen att berätta hur kul det var. Killarna hette Calle och Jim, Calle hade bara bott här i 2 månader, pluggade här och spelade golf..Jim hade bott i USA i 7 år, pluggat lite överallt.
Vi dansade vidare hela kvällen och när klockan blev mycket så gick vi till Subway (stammisar), käkade  och ringde dit våra nya vänner. Blev mycket skratt, magen krampade skapligt efter allt skratt och galenskap.

uppe på "scenen" (ger räcker du finger till carre?)

<3

Finaste ni!

Jim,Jag,Calle och Tess:)

Jag hänger med mina drink och SHOT (lite större här

Vi har träffat han förut men vet inte var..vem är du?

När vi skulle ta Taxi hem så kom det inga (tydligen var vi försena), vi ringde men dom var bara oförskämda och la på, efter 1 h taxiletande var vi blåa och händer och skakade tänder men till slut så kom det en som tog oss hem till Caroline´s hus. 3 frusna tjejer i en 120 säng (på tvären), klockan var 5 när vi tillslut somnade allihop som små isbitar.

Vaknade skapligt tidigt, jag åt resten av min Subway macka och jag mådde prima. Vid halv 11 tog jag och Tess bilen hem, jag lämnade av Tess och sedan åkte jag hemmåt och somnade gott, när jag vaknade trodde jag det var morgon.

Igår kväll tog jag mig till Littleton, var tvungen att reda ut lite saker, kändes mycket bättre när jag lämnade lite senare på kvällen. Mycket händer i huvudet, vad kommer hända när jag lämnar usa!?..

Min helg har varit underbar, hemmafesten i Littleton, utgång i DT och avslutades i Littleton.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0