Vad är Halloween?

Och så var jag hemma denna Fredagkväll, trodde på besök men icke.

Började kvällen med att åka och äta pizza med min hostfamily, myycket god. Pratade med en viss Mr om att ses men som vanligt missuppfattas allting och det slutade med att jag åkte till mataffären, köpte godsaker och hyrde en film. Blev filmen "Monte Carlo", ni vet Justin Bieber´s girlfriend Selena Gomez spelade huvudrollen så ni kanske kan lista ut att det var en tjejig film. Den handlade iallafall om att hon förväxlades med en kändis och som vanligt så hittar den "fattiga" tjejen en snygg kille och killen tror att det är den "rika" som han umgås med, ja ni fattar. Filmen var okej iallafall, jag behövde det denna Fredagkväll, hade inte orkat med en romantisk film.

Jag och min "nyttiga" rispuffar som smakar som ostbågar och mina sura godisar som påminner mig om Sverige

Nu ligger jag i sängen och ska kolla runt lite innan det är dags för att sova. Imorgon blir det jobb 07.00-16.30, vad som händer på kvällen är fortfarande oklart. Vad jag känner just nu är:

VAD ÄR HALLOWEEN?

Jag fick köra förra halloween medans alla andra festade, iår får jag köra, jag ska jobba på söndag....om jag är glad?.. I Sverige firar man ju inte Halloween och här kommer aldrig få veta hur man firar det på riktigt i min ålder, så whatever!

Godnatt!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

sv_ tack så mycket! Ja, det är ett linne under typ :)

2011-10-29 @ 16:35:46
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0