Chirre och Charre med Caroline!

I Fredags kom som sagt Caroline till mig och chillade med ett glas (läs:3). Vi satt mest och småpratade och diskuterade andras beteende, är kul hur folk kan vara så ego och knäppa ibland. Sen när J&J kom hem blev det att gå ner på mitt rum och fortsätta snicksnacka, jag väntade även in Födelsedagsbarnet på skype och när han väl kom in så blev att prata med familjen C-K i Karlskrona, Ville-Vonka ville förövrigt inte prata med sin kära moster utan leka med sina nya leksaker som han fått på morgonen.

När vi pratat klart med dom så väntade vi (läs:jag) in minnesstunden i Ryssland från flygkraschen men hackade så mycket så blev att kolla lite på nätet innan det var läggdags. Jag kunde inte sova så kollade på lite tv på datorn innan jag somnade med datorn på framför ögonen på mig, vaknade vid 4 av att datorn var på så blev att stänga av den och sedan sova igen.

På morgonen efter så tog vi det bara lugnt innan det var dags för Caroline att åka hem till Denver igen, själv tog jag en tur upp till ett bagel-ställe och åt frukost. Tog det lugnt resten av dagen också, behövde det efter en sömnlös natt.


Dålig ide med vin kanske!?

Jag vet jag har hemsk utväxt!

Härlig frukost, Härlig utsikt, Härlig dag!


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Mia

Har du städat på ditt rum Ellen?!

2011-09-13 @ 23:26:33
URL: http://miaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0