Bode vara svartsjuk!

När jag läser mitt inlägg från igår så verka jag väldigt bitter på livet just då men det var bara en liten svacka just igår. Ett sms från Caroline räddade min kväll, vi möttes upp lite senare.

Vid halv 8 åkte jag mot Cherry Creek Mall och mötte min nya kärlek, tyvärr kunde han inte följa med hem men vi ses om ca 5-8 dagar, jag är kär. Varnade den andra herren att han bode vara svartsjuk nu för jag har ny lover,  Svart, 14 cm och soo nice....han blev lite sur där ett tag men berättade hur de låg till så nu äre chill. 

Jag och Caroline möttes upp på en bar som heter Cherry Cricket, dom är kända för dina hamburgare men igår blev det bara 2 glas vin (med sprite) för mig och jag va nöjd. Vi pratade massa och hade jättemysigt, blev inte jättesent så kunde komma hem och sova gott sen.

osminkade sanningen

Vaknade mitt i natten av att jag mådde så illa och hade kramp i magen, har fortfarande ont och haft hel dagen. Vet inte riktigt vad det är med mig, illamåendet håller i sig,det krampar hela tiden och nu är jag dunderförkyld också. Ikväll blir det utgång med Caroline, egentligen kanske det inte är så bra men jag får vara med lite på ett hörn. Är yp sista helgen caroline kan festa eftersom hon ska jobba varje helg fram till vi åker till LA. Känner jag mig själv kommer jag hänga mycket i Littleton så, detta kanske blir sista seriösa utgången så gäller att stå på dig.

Nu ska jag gosa med en nyvaken L, goa lilla trollunge

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: KICKI

SV: Tack för tipset! det ska jag spana in. :) vad spännande med aupair-livet!!

2011-09-18 @ 13:32:37
URL: http://christinesundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0