Alla <3-dag, suck my duck!

Snart är den "stora" dagen här, Valentines day. Här i USA är det typ som julafton, lika mycket godis och skit. Dom ändrar en hel avdelning på Target så alla rosa hjärtan, hjärtformade chokladkartonder, kärlekskort och allt annat som har med kärlek att göra.

Får faktiskt mig att bli lite deprimerad såhär denna kväll (och alla andra dagar jag passerar alla <3-dags hyllor), för vem ska jag tillbringa den dagen med? jag har ingen att krama och höra "jag tycker om dig" ifrån.

Även om jag tycker att 14 Februari är som vilken dag som helst så gör det ändå lite ont i mitt hjärta, affärena vinner på det men inte JAG!

Förra året spenderade jag den med någon jag tyckte om, MALIN. Vi åt mexikansk mat och drack Margaritas, jag var faktiskt glad på den dagen men inte för det var just Alla <3-dag utan att jag fick umgås med en person som ja betyder mycket för mig....det är väl de dagen faktiskt är till för?


Dom ändrar t.o.m M&M´s-förpackningarna och har BARA rosa,röda,lila och vita smarties i påsen!


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: mimmi

håller med dig om att just alla hjärtans dag är liite överreklamerad. däremot var den rosa versionen av m&m just my style;)

2012-02-04 @ 17:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0