BOOM, 18 GRADER IN MY FACE!

Idag har jag bytt kläder 4 gånger, I promise!

Imorse när jag gick till skolan med L så hade jag mjukiskläder och jacka för det blåste så, när jag väl skulle hämta upp henne i skolan igen så gjorde jag mig iordning och såklart satte jag på mig ungefär lika varma kläder som på morgonen, kändes som att gå in i en vägg....så varmt var de. Hade min fluffjacka, jeans och Converse med strumpor i, BOOM, 18 GRADER IN MY FACE. När vi kom hem igen från skolan så blev det bums ner i mitt rum och bytte om till T-shirt, jeans och min Minnetonkas Ballerina-skor.


Innan jag blev varm och fick byta kläder.

Efter ett tag så kom Sandra med 2/3 trollungar, alltid lika kul att träffa dom. Blev en runda till parken och leka lite, L älskar att leka med O. Man kände ju att man kanske bode tagit med sig en tröja, solen gick ju ner efter ett tag och jag blev iskall. När vi varit i parken i nästan 2 h så gick vi hemmåt och Sandra&com åkt hemmåt också till Brighton igen. När vi kom hem så bytte jag kläder en sista gång och även denna gång blev det myskläder.
Tittade American Idol med min hostmum och nu ligger jag redo för att sova.

Imorgon blir det jobbelijobb igen, 06.45 uppstigning. Har lite ideer på vad jag och L ska göra så hoppas för tusan att det kommer vara samma väder som idag, håller en tumme.

Godnatt!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en nice torsdag! ;D

herregud vad fort dagarna går nu! :p

2012-02-02 @ 16:15:49
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0