Denver Nuggets - Houston Rockets

LETS GO NUGGETS!

Ikväll blev det som sagt basket, var mitt sista au-pairmöte. Egentligen är jag ju klar med mitt år men jag var inte på förra mötet och jag ville verkligen se ett till basketmatch innan jag åker hem så ja fick följa med. Jag tog med mig Tess också, tycker en del är så tråkiga i mitt au-pairgäng....känns som dom tror dom är lite bättre än alla andra.

Iallafall så var matchen rolig att kolla på, även om vi hade "dåliga" platser så såg vi hur bra som helst. Köpte biljetter för $7 (50 kr), det är lixom ändå NBA. Matchen var spännande men tyvärr förlorade Nuggets mot Houston med 90-99. Tyvärr kan jag inte reglerna men lika skoj att titta på ändå.


Nu ska jag sova, imorgon ska ja hitta på något jag faktiskt längtat efter att få göra, tro de eller ej!

berättar mer imorgon!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Lätt värt att öppna FroYo hemma i Sverige, Ellen!! LOVAR att jag blir din stammis där om du tar tag i det ;D

2012-02-07 @ 16:10:58
URL: http://lnalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0