FRÅGOR!


Fick några frågor:

  • Hur länge har du varit i USA som au pair?
  • Har du förlängt eller har du varit au pair i ett år?
  • SÅg att du inte hade lång tid kvar på ditt au pair år. Hur känns det att åka hem?

SVAR:

  • Jag har varit Au-pair i 1,5 år
  • Jag har förlängt, jag gillade/gillar min hostfamily så mycket och kände mig inte klar här i USA så jag förlängde med 6 månader, mycket bra val tycker jag.
  • Jag åker hem om 2,5 vecka, det är supernära men har ändå inte fattat att jag åker så snart. Jag har haft de bästa 1,5 år i mitt liv faktiskt och jag har fått se så mycket och det är min hostfamily som gjort det möjligt. Jag känner mig lite "klar" med USA, nu vill jag flytta hem och umgås med min älskade familj:)


P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: Maja

Måste bara säga att jag tycker att du är grymt snygg och du verkar vara en grymt rolig tjej! :D



Har följt din blogg ett bra tag och du är väldigt underhållande! Tror faktiskt att jag varit brevvän med en kusin till dig för ett antal år sen, haha!

2012-02-04 @ 18:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0