Svenska skolan + Superbowl 2012

Hey Hello!!

Idag har varit en lugn dag, vaknade när jag vaknade (inge alarm), käkade lunch me J&L på ett cafe, hem och chillade lite innan vi åkte till Svenska skolan och nu ikväll var det årets SuperBowl.

Följde med till svenska skolan idag för J behövde lite hjälp så jag fick följa med L in i hennes klassrum. Så gulligt att barnen pratar svengelska och kul att träffa andra svenska människor även om jag träffar många annars också.

Vi åkte hem efteråt och kom hem precis till pausen i superbowlen, kikade på Madonna när hon uppträdde...såg ut som hon hade lite problem med skorna faktiskt men de ett coolt uppträde. Min hostdad försökte förklara hur american fotbool går till (5e gången) och NU börja jag fatta hur man spelar de, lite sent kanske men nu kan jag förklara för alla som inte vet...ni vet vart jag finns;)

Nu ligger jag redo för att sova, imorgon ska jag plocka upp L från skolan så blir sovmorgon igen. På Tisdag ska jag göra något som jag länge velat, kan du gissa vad? berättar mer då;)

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: The one and only, M.I.A

Tatoooo?!

2012-02-06 @ 08:20:37
URL: http://[email protected]
Postat av: mammsen

Vågar inte!

Kanske ger dig nya idéer.

2012-02-06 @ 17:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0