Party in DT Denver

Hej Hopp!

Här sitter jag, känner mig sådär bra. Igår blev det party i DT Denver med Tess, blev lite väl roligt kanske. Jag hade hittat drink-recept och såklart var jag tvungen att göra dom, blev lite många drinkar igår kanske....något som jag får skylla mig själv för. Jag dricker ALLTID vatten när jag kommer hem på natt efter fest men igår så hade jag inte många rätt så vattnet glömde jag bort.

Igår åkte vi iallafall bussen ner till DT, fick åka gratis för den var försenad. Väl nere i Denver så gick vi till 3 olika ställen, vi var typ ensamma på alla ställerna...vädret är crazy här just nu. Det är maaaassa snö så alla höll sig mer inne igår än på dansgolven.

Iallafall så kommer jag inte ihåg så mycket av kvällen, kan inte fatta att man verkligen kan tappa minnet sådär efter några drinkar. När vi skulle åka hem så fick vi skjuss med några killar som skulle till boulder MEN dom hade missat att vi sa att vi skulle HEM TILL LAKEWOOD och INTE Boulder så dom fick faktiskt vända så vi kunde komma hem, blev upphämtade på en parkering av Johan. Jag kommer som sagt inte ihåg mycket av kvällen men Tess fick berätta för mig idag varför jag t.ex har ont i svanken (jag trillade x antal gånger)...jag skyller på att de va halt. Jag hade tydligen slagit i huvudet när jag skulle kräkas, min kamera gick sönder efter att jag tappat den i golvet OCH jag tappade min telefon i snön men hittade den sen.

Det var faktiskt kul igår men idag mår jag som sagt skit och det är mitt egna fel i know.
Sitter och kollar på tv nu, mina hostpäron är ute på bio så det var jag som la L nu ikväll, gick bra de med. åt precis en skål med 3-min nudlar, hade kunnat leva på de resten av mitt liv.

Imorgon är det en STOOOOR dag här i USA, SuperBowl. Förra året var ju Malin här och vi var bjudna på fest.

Nu ska jag kika vidare!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0