100 påsar från F21 och mordvapen i resväskan hem till Sverige

Började rena lite i mitt rum igår, hittade en F21påse full med andra F21påsar. Kan inte fattar hur mycket man shoppat under 1,5 års tid, var ju inte lite påsar som gömde sig i påsen och då har jag ju inte sparat alla. Så mycket skit som man handlat, saker man egentligen inte är min stil eller som man aldrig skulle köpt om det var Sverige. I huvudet har man bara "den finns inte i Sverige, den är billig", fel tänk Ellen C!

När jag fått min lön för denna veckan så ska jag åka raka vägen till Walmart och köpa mig en till stor resväska, tänkte jag skulle börja packa en väska så jag har lite koll på om jag ska skicka hem en låda till med kläder, som sagt...man har samlat på sig en del.

En annan sak som jag tänkte på var, jag vill såklart ha min favoritbäbisar (läs: Jeffrey Campbell-skor) i mitt handbaggage MEN min Lita Spike kommer ju troligen inte få ligga där eftersom dom kan anses som mordvapen?! eller? vill ju inte riskera att jag måste lämna dom kvar i landet, är ju trots allt dom coolaste skorna jag har......dock farliga!

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Hej, jag har stl M på den jackan, kunde nog haft S med men ville ha lite tröjor under då den inte är såååå varm. Frakten gick på 50 kr tror jag =)



www.alexandrastyle.se

2012-01-19 @ 10:32:19
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: amanda

svar: Hejsan Ellen i Colorado!



håller med dig om allt du säger! Jag känner redan nu att även om jag vill stanna här hela livet så är det ju inte som au pair isåfall utbilda mig till nåt och skaffa ett bra jobb och bli rik och leva lyxliv haha så på så sätt tänkte jag ju ändå starta mitt eget liv även om jag stannar ;) samtidigt som jag t ex insåg över jul hur underbart mycket mysigare det är i sverige med jul och alla våra traditioner och svensk mat saknar man ju hur mycket som helst.. trodde liksom att ALLT finns i USA och dom har knappt frukostyoghurt..

Håller faktiskt också med dig om att USA känns lite efter i mode det har jag också tänkt på! Och i musikväg, känns som det jag hörde för längesedan i Sverige är jättepoppis här nu, även om det är amerikansk musik!

Killar har jag inte haft så mycket erfarenhet av, alla collegekillar håller sig ju undan.... men jag kan förstå vad du menar av denn erfarehet jag har av killar på klubbar osv.



Hmmm det finns mycket att fundera över!! Mycket att jämföra och ta med i beräkningen när man ska ta ett beslut... vill helst aldrig behöva ta ett beslut. Du är iallafall på väg hem nu alltså efter 1,5 år? Har du bott i samma familj hela tiden eller förlängde du till ett nytt ställe? :)



Kul att du trillade in och kommenterade!!!

2012-01-20 @ 04:42:45
URL: http://amandaupair.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0