7års-kalas i Brighton!

Idag åkte min hostfamily till Ft. Collins för att hälsa på min hostdads syster+familj, hon är gravid och eftersom lilla L har fått en ny säng så gav dom den gamla till nyskottet som ska komma. Jag själv har tagit det lugnt idag, åkte en runda till Walmart och köpte (äntligen) min resväska och sen blev det lite tillbehör till min resa hem. Blev bara en stor svart, hade väl egentligen velat ha typ en rosa eller någon cool färg men dom är sååå dyra då. Köpte även airbag-påsar så jag ska suga ur all luft så det får plats mer i min väska.

Påvägen hem stannade jag och käkade på ett mexikanskt ställe, åt såklart Quesadilla....vadå att jag kommer göra quesadillas varje dag när jag kommer hem sen, är ju så lätt och GOTT.

Åkte hem och plockade lite bland mina nya saker och sedan hörde Sandra av sig. Tror det eller ej, idag blev jag bjuden på 7års-kalas i Brighton. Första gången på riktigt länge som jag var på 7års-kalas, sist var nog min brors och han är ju lixom 20 i år (!!!!)
Dålig fantasi som man har så fick pojkebarnet en PRUTTKUDDE, vet ju inte vad killar i den åldern leker med men den uppskattades tror jag. Vi spelade spel, sådant där man har ett kort i pannan och sen ska man fråga saker om de, lilla O satt jämte och berättade vad alla hade, gullig liten stolle. Spelade även Angry Bird-spel men det var jättesvårt, mycket lättare på mobilen ju. Gosade såklart med lilla E också, hon får mig att vilja ha barn NU:P

Spelade lite tv-spel där man skulle stå på någon matta och springa med armar och ben, faktiskt ganska jobbigt:P.
Sandra och hennes familj är så söta, kommer sakna dom när jag åker hem.

När klockan blev mycket så åkte jag hemmåt till Golden igen där även min familj hade kommit typ samtidigt. Dom hade haft det bra och även jag så vi alla var nöjda av dagen tror jag.

Nu ska jag sova strax, imorgon är jag ledig så ska hänga lite på Starbucks tror jag.
Godnatt!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

lovar att göra mina quesadilla så kan du jämföra

2012-01-30 @ 17:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0