Converse + Snö = Sant

Är lite seg med uppdateringen jag vet, inte för de hänt så mycket men iallafall.

Som jag skrev för någon dag sedan så har Mr T flyttat till Golden nu så har blvit att umgåtts mycket med honom, 8 blocks ner på gatan så är verkligen gångavstånd. Varit där både i förrgår-igår och igår-idag. Igår var det ganska najs på kvällen med vädret men när vi vaknade upp i morse så var det snö och det var lite snöstorm så blev att traska hem i förmiddags, med Converse. Kände att kanske bode kollat igår hur vädret skulle bli idag så jag skulle ta andra skor, tänkte inte så långt.

Annars händer det inte så mycket idag, håller mig mest inne. Kollar lite tv på datorn som jag glömt att se, är lite sur att Sveriges Mästerkock inte går att se på, gick förra året men Tv4 har ändrat så det inte går att se utomlands.

Ikväll är det Zumba, vet inte om jag ksa gå än.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0