Daisy is my new best friend

Igår blev det en runda till Cherry Creek Mall, jag skulle köpa mina Ugg´s som jag fick presentkort på, det blev den låga bruna med knapp. Tyvärr fanns inte min storlek i affären så får dom hemskickade om någondag. Hämtade även ut en parfym som jag valde mellan 12 stycken, blev en Marc Jacobs.

Som sagt, de där med parfymen är nog det smartaste grej ever. Man fick 12 små smakprov som man fick lukta på och när man bestämt vilken som är ens favorit så går man till närmsta Sephora och hämta ut en full size av sin favorit.
Jag tyckte alla luktade helt underbart men bestämde mig som sagt till slut för Marc Jacobs Daisy.



P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Ellenor

Daisy luktar gott!!

det måste vara sjukt spännande att vara au pair

2012-01-22 @ 15:12:57
URL: http://ellpell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0