HAPPY NEW YEAR!

Det blev ett lugnt Nyår men ack så mysigt det var!

Har varit hemma nu ensam i 2 dagar (med en av hundarna), J&J och L åkte till Steamboat tillsammans med J´s mamma och pappa som kommit från Minnesota. När dom åkte i Fredags så for jag till Cherry Creek Mall och kikade lite, var ännu mer SALE så passade på att fynda lite, fick faktiskt med mig en klänning från Cheap Monday hem....var 50 % + 50 % så fick den för en billig peng.

Åkte hemmåt och planerade lite inför morgondagen (nyår), åkte och handlade och sedan hem igen. Mr T kom en runda till mig på kvällen, vi drack öl och kollade på film. Somnade tidigt den kvällen.

Upp tidigt morgonen efter då Mr skulle iväg och åka snowboard, jag själv satt i soffan typ hela dagen, pratade med folk på skype som firade nyår medans jag satt 8 H före och önskade jag vore med dom. Var en förfärlig storm igår också, ett stort träd hade blåst ner på våran parkeingsplats, tur det inte stod någon bil där för då hade det blivit mos. När kvällen närmade sig så blev det att göra det sista på maten som förberätt, duscha och göra mig fin och sedan väntade jag in Mr T.

Bordet var dukat för fest, jag hade förberätt med Öl,Vin & Pepsi, jag serverade Smödegsinbakad kyckling med creamcheese/soltorkad tomat med sallad och till efterrätt blev det en frusen Cheesecake. Jag var faktiskt impad av mig själv att jag kunde laga någon så "komplicerat" men Mr var mycket imponerad över att jag kunde sådant. När vi ätit klart så satt vi och kollade på tv och pratade massa, är lite jobbigt nu eftersom ingen vet vad som kommer hända framöver men var många vettiga svar men även några förvirrande frågor.

När klockan var ca 23.00 så slog vi på någon film, vem tror du somnar då? jo jag. Mr var lite sur på mig för jag envisades med att jag inte somnade utan bara vilade ögonen men till slut piggnade jag till med lite Pepsi. När klockan började närma sig 12 så slog vi på "nedräkningen" från Time Square i NewYork där det var partaj, hämtade champange och gjorde mig redo för att öppna flaskan, tyvärr var det skruvkork så blev inte de där Champange-kork-smällen, med 18 sekunder kvar till 2012 så slängde jag mig i soffan, hällde upp champange i glasen och vid 12-slaget så pussade jag min pris, Eric T*******.

mmmmm

Jag blev utbytt efter ett tag!

Hade hoppats på att det skulle vara lite raketer men tyvärr hördes ingenting utanför fönstret men det gick bra ändå.
Mitt nyår var en mysig kväll, jag tycker att Nyår är så överskattat. Folk tror att Nyår är till för att dricka sig full och inte komma ihåg någonting men bäst är det att fira med dom man tycker om, äta och dricka gott och KOMMA IHÅG GÅRDAGEN. Jag firande mitt nyår som jag ville, med den som betyder mest för mig just nu.

GOTT NYTT ÅR!!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åhhh vad jag tycker synd om dig som hittat någon du tycker om där borta, iaf nu med tanke på att det snart är slut för både dig och mig här i USA.. Jag är också skitdålig på att njuta av sådant här "sista-tiden-grejs", vi får påminna varandra va haha, ses i Sverige!!

2012-01-05 @ 15:50:28
URL: http://lnalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0