MIN stora dag i USA!

Om 1 h är jag 23 år här i USA, i Sverige är jag redan "gammal". Känns som detta året har gått jättefort sen jag sist fyllde år, why man why?

När jag var 18 så sa jag till mig själv att "när jag är 23 ska jag ha barn och pojkvän och världens bästa jobb", blev inte direkt så. Nu när jag ser vad som hänt under iaf senaste 1½ året så har jag ju varit med om mycket saker som vissa aldrig kommer kunna vara med om, menar jag har vart på konserter med kända band, varit runt i USA på resor och andra äventyr och träffat folk jag aldrig skulle kunna tycka om så mycket jag verkligen gör.

Nu idag är jag glad att jag inte har en liten unge som är beronde av mig hela tiden och har en kille som kanske skulle tjatat på mig om jag gör fel, nu har jag mig själv och de är jag jääävligt glad för.

Jag åker hem om ca 1 månad, ska jag se tillbaka på mitt 1,5 år som mitt bästa i mitt liv faktiskt, visst var min syster´s son födsel en av dom bästa men den höll ju bara i en dag och även om han alltid kommer finns i mitt liv+övriga familj+släkt.

Jag hoppas på att hittar världens snyggaste kille, få en lill-ellen och få världens bästa jobb när jag kommer hem snart, det är jag värd.

Ikväll har jag varit o käkat med Tess,Johan och Brad. Jag kan inte fatta att jag aldrig ätit sushi hemma i Sverige innan, kan ju leva på sushi livet ut....synd bara att friterad sushi är min favorit (lite onyttigt bara).
Blev att åka hem efteråt, vi alla var trötta + Johan hade trillat och slagit höften idag när han åkte snowboard, han fick till och med frågan av den lilla kinesiska kvinnan på sushistället om han behövde hjälp...ööööööh? släng upp honom på ryggen vettja;)

Imorgon är det som sagt min födelsedag och jag har redan fått present av mina hostpäron, imorgon ska jag och Tess på "musikal". Ni vet filmen Bring it on? tror den är från 2000. Dom har iallafall gjort en musikal av den och är på turne i USA nu och jag ska gå och kolla på den.

Jag har världens bästa hostfamily!!!!!!!

Jag är faktiskt en musikalmänniska, jag har varit på några musikaler i mitt liv och jag njuter varje gång, förra gången jag var på musikal (Hairspray) så fick jag till o med en slängpuss av huvudpersonen...han var skitsnygg;)

Nu ska jag sova för imorgon är det min födelsedag, även om ingen kommer och sjunger för mig så kommer det ändå vara MIN dag.


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Jill

Grattis i efterskott :-) åh dags snart att åka hem! Hur känns det?

2012-01-14 @ 07:47:58
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: mammsen

GRATTIS

Älskade Ellen!

Det ska firas när du kommer hem!

Kramar och pussarxxxxooooooo

2012-01-14 @ 16:23:46
Postat av: Jill

Ja det kanske är så :-) nu har du ju varit iväg så länge så du har hunnit få perspektiv! Själv längtar jag till USA! Nångång ska jag dit!!!!!!

2012-01-14 @ 17:44:20
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Trogen läsare

Stort grattis på din dag!

2012-01-14 @ 17:49:12
Postat av: Malleballe

Fy Faaan va kul! Herrejesus va jag hade velat se den :)

2012-01-14 @ 19:07:52
Postat av: mimmi

GRATTIS!!

2012-01-15 @ 19:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0