Andra köper en lampa för 600:- som inredning......

...jag hade kunnat tänka mig att köpa ett par skor som inredning!

Idag blev det en tur till Cherry Creek Mall, mötte upp Isabella som är ny au-pair i Evergreen. Blev lite shopping, bode inte shoppa men hittade några fynd. Hittade ett par såååå coola skor på Urban Outfitters från Jeffrey Campbell, som är så fula så dom blir coola....vet ni var det roligaste var? Jag har aldrig haft på mig ett par mer BEKVÄMA skor i hela mitt liv, tro de eller ej.
Jag var litelitelite sugen på att köpa dom, dom var på REA och var mer än halva priset och såklart skulle jag ha dom i min framtida lägenhet i en hylla för på mig hade jag nog inte vågat ha dom:P

Alla som gick förbi stirrade verkligen på mig när jag provade dom, jag blev mer än 2 m lång och såg ut som Lady Gaga.

Hur Coola?


När vi shoppat klart så delade vi på oss, jag åkte och käkade lunch på Whole Foods, världens bästa affär. Idag har det även varit underbart väder så jag satt ute och åt min sushi. Kan inte fatta att det är JANUARI och såå fint väder, kommer sakna vädret här i CO.

Kom hem vid ca halv 4, bytte om till lite skönare kläder och sedan hängde jag med J&L till samma som vi lekte med igår, vilka härliga ungar det finns. Vi åt Pizza och lekte massa, trevlig kväll.

Trodde jag skulle umgås med Tess idag, missförstånd som vanligt..... så nu ligger jag i min säng istället och ska sova istället, jättekul Lördag menmen. Jag saknar MALIN, vi umgicks nästan VARJE DAG i 4 månader då hon var här som au-pair. Jag gick och la mig tidigast 12 när vi hade umgåtts och vi hittade alltid på något nytt och roligt varje kväll, sakna henne sjukt mycket. Ska bli kul att komma hem snart så jag får träffa henne igen!

Nu ska jag sova, Godnatt!!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Malleballe

Ellen!! Jag saknar dig så fruktansvärt! Å allt vi gjorde!! Åååh!! Snart ses vi igen humlan min! Puuuss

2012-01-29 @ 16:52:08
Postat av: mammsen

Till och med bilden är två meter lång med dom skorna!

Får aldrig plats i bagaget<3

2012-01-29 @ 22:49:50
Postat av: jennie

det ser ut som att man ska ramla bakåt, haha! men de är jäkligt snygga.

2012-02-19 @ 23:55:12
URL: http://jenniejanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0