Zumba och NOLL krav!

Idag har jag varit ledig hela dagen, dock blev det en ganska tidigt morgon. På sistone har jag typ sagt till mig själv, "jag ska träna minst 3 gånger i veckan och äta jättenyttigt", gissa hur det har gått. Nu har jag bestämt mig för:

  • Jag ska träna när jag har lust, jag träna mer med inga krav!

OCH

  • Vill jag äta godis 7 dagar i veckan så gör jag det, behöver ju inte äta något veckan därefter!

 

SÅ, imorse var jag på zumba, när jag vaknade imorse så kände jag för att träna och då gjorde jag det. Dock gillar jag inte tjejen som är tränare...hon är lite för mycket. Jag gillar att hon pushar men blir för mycket när hon skakar så mycket så man inte ser hur stegen är. Zumban på Tisdagar så det alltid proppat med folk, vi var ca 30 stycken intryckta i ett rum, man var tvungen att tänka att man inte skulle slå eller sparka någon. Jag gillar hellre Zumban som är på Onsdagarkvällar (imorgon), inte lika mycket folk och bättre ledare.

Scarfen som man har runt höfterna på zumban

 

Nu ikväll mötte jag upp Tess på Mills Mall, hon ville dit och kika och såklart följde jag med. Vi blev kompisar med en kille från Israel, hans kompis sålde krämer så han fick mig att smörja in hela mitt face med någon ansiktkräm, och såklart köpte jag inte någon men en kompis fick jag:)

 

Nu är jag hemma, sitter i sängen och ska kolla på kvällens avsnitt av Halv 8 hos mig, kan inte fatta hur roligt jag verkligen tycker det är. Imorgon blir det jobb, får se vad jag gör under tiden som Trollungen är i skolan, kanske blir det gymmet...om jag har lust!

 

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: shopping and fashion

Zumba är så roligt =)

2012-01-26 @ 01:20:05
URL: http://shoppingandfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0