Åhh vad glad...

sitter och kollar på America´s got talent och kollar på några tjejer som dansar som dom vore 25 år och tränat dans hela sitt liv, dom är 11 år. Är sådan skillnad på Talang här och hemma i Sweden.

Idag har vi varit i parken mycket, man får passa på att vara i skuggan mycket och leka. Efter L´s powernap gick vi till cafét och tog en kaffe och smoothie (L drack upp min;)). Gick en runda i det fina solvädret och kollade på alla som badade i vattnet, kände på vattnet och det är verkligen iskallt så förstår inte folk som man ligga i så länge.



Gick och åt på en Mexikansk restaurang och J beställde in en Margareta och det kom in 2, tydligen får man en på köpet när man köper en så där satt jag med en Margareta i handen jag med. Mexikansk mat är ju typ som tacos men här käka man ris och bruna bönor till, börja lära mig att tycka om de.



Nu ikväll fick jag ett mejl på facebook som gjorde mig mycket glad, DET FINNS EN TILL AU-PAIR I GOLDEN. Han heter Dennis och kommer från Härnösand (tror jag), han kom i Fredags så det är skönt att ha någon lika ny som mig här. ÄNTLIGEN en till au-pair i Golden:)

Ska kolla vidare på AGT och sen ska jag sova.

Update: nu kollar jag Teen mom istället, ännu bättre program. Älskar serier när unga människor får barn, oftast är dom så oansvariga och det får mig bara att känna att jag aldrig ska bli sådan:P

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

du får inte vänja dej vid Margaritas mitt på dan ;)

2010-08-19 @ 07:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0