Au-pair sökes;)

Vaknade för någon timme sedan, sov riktigt gott inatt. I början precis när jag kom så var jag trött vid 9 och gick och la mig då, har nu i efterhand kommit på att man kan kolla på tv på datorn och nu är jag fast i danska Paradise Hotell, farligt program. När man börja kolla på PH kan man inte sluta, händer alltid något spännande ju men oftast ligger jag och skrattar för det är SÅ töntigt (ibland håller jag till och med för ögonen?!).

J åker vid kvart över 11 till jobbet, jag och L ska nog till Parken idag igen och leka, är ju roligt där. Kanske går en runda till affären, måste handla litel.

Förresten, J´s kompis var här innan och hon var sugen på att leta au-pair och hon frågade om någon av mina vänner var sugen på att vara au-pair såååååå KOMPISAR, jag vet vart de finns jobb;)

Ha en bra kväll hemma i Sverige =)

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Lovisa Larsson

Hej!

Jag letar au pair-familj för fullt (eller rättare sagt min förmedling gör det, jag kan inte göra mycket mer än vänta) och så tipsade Emma Svensson (som är förlovad med Niclas Olsson) om att du sökte ny au pair till din au pair-familj så jag gör mer än gärna en liten intresseanmälan! :)

Vet inte om du vet men jag är men du kan ju kolla upp mig på FB och kolla in min blogg om du vill :)

Kram Lovisa

2010-08-06 @ 22:15:18
URL: http://lovisanannyal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0