Cherry Creek Mall

nästan nyss uppstigen, har varit en hemsk natt. Jag fattar inte hur jag kan drömma sådana drömmar, trodde dom skulle gå över när jag flyttade hit. Inatt hörde jag röster som sa att jag skulle täcka över någon med mitt täcke, jag kommer ihåg att jag lixom vifftade en täcket och sen tände jag lampan och hade hjärtklappning, HEMSKT.

Igår blev det ingen träning eller bowling, blev istället en fika på Starbucks med Dennis. Känns skönt att ha någon i samma by, man kan dra fort och lätt om man vill hitta på något.

Snackade om att vi skulle dra till Cherry Creek Mall idag efter han slutat vid 12, jag är "ledig" idag. Ska snacka med J om det går bra att jag åker iväg, Urban outfitters ligger på mallen (I love).

Vi tar igen träningen ikväll istället, ska dra bort till gymmet och sen blir det troligen simning efteråt.

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0