Dagens i-landsproblem

Idag har jag och J varit på universitet och kollat på om det finns några kurser jag kunde läsa, tydligen var det jättejätte dyrt att läsa där (vet inte varför) men hon rekommenderade ett annat nere i Denver istället, har ångest över att jag måste plugga här.

Sen mötte vi upp L och J i parken, lekte lite och sedan åkte vi vidare till "coffee-shop" och drack smoothie. Åkte hemmåt och sen blev det att sätta sig på framsidan i solen och läsa några kapitel i min bok. J frågade om jag ville att han körde mig till "The Mall" så jag kunde shoppa lite, såklart tackar man inte nej till det. J frågade även om jag ville vara där 1 h eller om jag ville vänta till efter L hade sovit middag (3.5h), gissa vad jag svarade på den frågan.

Gick runt där i 3,5 h och gick i alla affärer, är olika outlet-affärer så det är super. Besökte även Victoria Secret och Forever 21 idag igen, fick med mig lite hem. Nike hade en outletaffär och besökte även den, hittade på 2 träningsshorts, skitsnygga. Hamnade borta på en skoaffär där dom sålde Converse, ALLA färger, ALLA sorters och ALLA billiga. DAGENS I-LANDSPROBLEM, vilken färg ska jag köpa? jag har bestämt mig för att jag ska ha låga och jag fundera på att köpa 2 par (kanske 3). står mellan röda, vita, marinblå, mellanblå, svarta, bruna, gråa eller ljusgröna.


Får ta mig till affären så fort jag kommit på vilka färger jag vill ha =P
Vilka tycker du är snyggast?

Nu ska jag dra på mig träningskläder och dra ut och en runda, skulle gjort det imorse men såklart orkade jag inte gå upp "sååå tidigt", som vanligt:P

Ha de bra!


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

hej ellen

ta allihop !

är det varmt fortfarande ?

2010-08-11 @ 04:37:14
Postat av: Eliz

Köp du de ljusblå å röda. De tycker jag är snyggast sen vill jag ha ett par grå!! Ha ha.

Anna har de vita.

Kram å ha det så bra!!

2010-08-11 @ 07:20:50
Postat av: Emma A

Oj, vilket svårt problem Ellen! Jag hade nog köpt allihop, men då hade man ju inte fått använda några andra skor än just converse. Men Vita är alltid snyggt, röda lyser upp och sen hade jag nog tagit ett par marinblå! Lycka till!

2010-08-11 @ 09:53:15
URL: http://butterflaj.blogg.se/
Postat av: Petter

Kan inte du skicka ett par till mej?

2010-08-12 @ 14:21:25
Postat av: Josefin - blivande au pair

känner igen problemet!

älskar de blåa, men har funderat länge på ett par röda :) längtar tills usa så man kan köpa dom billigt! :D

bra blogg förresten!

2010-08-15 @ 23:52:02
URL: http://nannydiaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0