Fredagsmys...el?

I Fredags var vi och käkade pizza, det var au-pairer överallt. Käkade pizza-buffé så när man var mät så åt man för det var gott, faaaarligt men gott. Efter pizzan var det meningen att vi skulle till parken och kolla på bion, tydligen passade inte de alla folk så alla stack på fjortisfest, där satt jag själv. Orka inte med folk som inte kan hålla sig till planerna, hade jag vetat att vi skulle på fest skulle jag ju klä upp mig som dom andra tjejerna med kortkorta kjol och översminkad (NOT).



Cyklade hem mer besviken än någonsin, inte ens min enda vän vill stanna hos mig så. När jag kom hem pratade jag lite med Jessica och så berättade hon att jag hade fått paket hemifrån. Gjorde mig lite gladare, svenskt smågodis, smält marabou choklad och TEJP. Gick och la mig efter lite svenskt godis i magen, det var efterlängtat.


P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0