happyface...

Är glad nu faktiskt, varit några dagar nu jag varit lite nere men nu är jag tillbaka igen:)

Pratade med en av au-pairena här i Colorado (svensk) idag, hon berättade att dom skulle ut och partaja imorgon i Denver och undrade om jag ville följa med. Riktigt trevlig tjej från Gotland, Josefine heter hon. Har sett fram emot den dagen jag får träffa folk som man kan umgås med, alla behöver vi vänner.

Samtidigt fick jag ett mejl på face där en annan tjej skrev att hon skulle flytta till Colorado med sin hostfamily, 2 nya vänner på en dag är oslagbart..;).. hon frågade även om jag var sugen på att hänga till Las Vegas (ja du läste rätt) första helgen i Oktober och fira en av hennes vänner, vad är det här?! =D alla förslag bara hoppar på mig och man tackar ju inte nej direkt.

Nu ska jag sova hade jag tänkt. Imorgon ska vi in till Denver och picnica med vänner till familjen. Josefine skulle ringa under dagen och berätta planerna för kvällen. Imorgon kommer även J (japp en till J) som är mormor till lilla L, hon ska stanna här under veckan med mig och L medans J&J ska iväg på minisemester.

Förresten, har jag berättat att jag bor i världens bästa familj? om inte så säger jag det igen! JAG BOR I VÄRLDENS BÄSTA FAMILJ HÄR I USA =)=)

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0