Natt på museet 2

Igår kom J och J hem från sin lilla minisemester, jag fick en "bok" med massa vykort i:) På kvällen var det dax för bio i  parken, tog min filt och cyklade bort till affären och fixade lite Pepsi och Svenska fiskar och sen mötte jag upp Dennis. Kom lite sent in i filmen så vi fick ju kanske inte bästa platserna (jämte soptunnorna) men man vande sig till slut. Kollade på  Natt på museet 2, är en barn film egentligen men det gjorde inte så mycket, var bara mysigt hela grejen att alla samlades i parken, gamla som unga.

D och en vän till honom skulle till Denver idag och utforska och undrade om jag ville hänka med, får se vad som händer. Den nya tjejen som skulle flytta Colorado/Evergreen med sin hostfamily anlände igår, får se om man träffa på henne idag eftersom vi kanske skulle till Evergreen och käka frukost.

 

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0