Skratt, Greenday och Marijana...

Igårmorse kom Emma hit från Evergreen för att käka frukost, hamnade på på halvbra ställe. Gick en runda på farmers markets som är här i Golden varje Lördag, käkade glass och doppade fötterna i vattnet och svalkade oss. Sen blev det att skynda sig hem och göra sig iordning för eftermiddag/kvällen. Dennis kom och hämtade upp mig vid kvart i 1 för att sedan köra vidare in till Denver där vi skulle träffa dom andra svenskarna. Dennis som bara lämnade mig under bion fick helt enkelt för min skulle åka tidigare pga jag vill shoppa, så går det när man är elak mot mig.


Mötte upp gänget på Cheesecake-factory där även en till au-pair från sydkorea var med och joinade. Maten var så sjuuukt god och sällskapet var mycket bra. Åkte sedan vidare till konserten där Greenday skulle spela. Eftersom vi hade gräsplatser så fick som sagt sitta på gräset men blev att men ställde sig upp till slut iallfall. Vi stod i en sluttning så ont i fötter och ben hade man ju efteråt. 3 h höll det på, det är inte lite asså. Innan konserten skulle jag räkna hur många låtar jag kom på med Greenday, jag kom på 3 stycken men efter konserten så hade man ju glömt några....


Konserten var sååååå grym, dom tog upp fans på scenen som fick slänga sig ut i publiken, dom tog upp 3 fans som fick sjunga men 2 var för dåliga så den tredje som kunde texten fick sångarens gitarr, hur sjukt är inte de då!? Man märkte att det röktes på marijana där på plats, eftersom det blåste lite så kom det rök från överallt.

När jag stod där och lyssnade så tänkte på alla där hemma, jag skulle vilja att dom var med igår. Allt var så sjukt bra och man såg Denver bakom scenen och sådana upplevelse hade jag velat dela med er där hemma. Saknar er!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0