Swedish fish

Godmorgon Sverige!

Sitter just nu och mumsar på "swedish fish", vit choklad med kaksmulor i och mörkchoklad, SOM jag har saknat lite godis. Vid 9-tiden så kom J och frågade om jag ville hänga med till affären och handlar, klart jag hängde med. Känns konstigt att åka och handla ar i så sent, men i USA är det helt normalt. När vi var i NY var ju klädaffärena öppna till 23.00 och bara det är ju helknäppt, man kan kanske förstå att mataffärena kan vara öppna längre men en klädbutik asså, hmhmhmh.



Förresten så åkte vi till ett Mall i närheten och kollade in butikerna, hittade lite på V.S men väntar med att handla där. Var inne på världens minsta F21 också, hittade samma tröja som jag såg i Denver men aldrig köpte, nu köpte jag den. Ska visa bilder imorgon på allt jag köpt än så länge.

Godnatt Colorado!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0