Tankar och funderingar

Sitter ute på framsidan i en gungsoffa med benen i solen, idag är det riktigt varmt. Var nere i parken och lekte med L idag, kunde inte vara där mer än någon timme innan det blev för varmt. Här i skuggan är det helt perfekt varmt, sitter och njuter.

Tänkte jag skulle gå ut och en runda lite senare eller om jag går till gymmet, något måste jag iallafall göra så kan man få bort mina tankar och funderingar, dom är inte bra just nu.

Pratade med Carey (sydafrika) igår, kanske skulle kanske hitta på något i helgen alla igen. Känner jag måste börja hitta på saker och träffa folk, även om jag bor med bästa familjen så är det viktigt att träffa folk som är i samma läge som jag.

Nä nu börja jag får träsmak i gumpen, dax att förflytta sig in och kolla några avsnitt av P.H.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Dessie

Ellen :) klart att man får hemlängtan och klart du saknar speciellt din egen familj men den här hemlängtan kommer säkert att komma och gå ett par gånger under denna resa men tänk på kunskapen och all denna erfarenhet du bygger på för varje dag,tänk oxå på alla dessa nya vänner du får. Ellen detta är Ditt äventyr och du kommer definitivt ha ngt speciellt att berätta för dina barnbarn när du blir äldre . härligt va ! :) du har en tid framför dig i ett annat land och du kommer uppleva och ta del av nya saker.. det du har här hemma försvinner ingenstans :) sköt om dig kram Dess

2010-08-18 @ 00:47:32
Postat av: Eliz

Instäämer med Dessie!

Passa på å njut. Du är på ditts livs äventyr. Hemlängtan kommer alltid att finnas. Vore skit annars. Vi är ju BÄST!!!

Kram å sköt om dig vännen!!

2010-08-18 @ 07:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0