Au-pair möte på ingång

Jahopp då var det dags för au-pairmöte ikväll igen, vi ska vara på samma ställe som vi brukar och skillnaden från förra gången då vi skulle ha med oss någon maträtt från vårat hemland så är det något bakverk istället idag+julklappsbyte. Som jag berättat innan så har jag köpt undies och presentkort från V.S, hoppas hon blir glad iaf (vem de nu blir). Jag pratade med BJ och alla i hans grupp hade köpt presentkort på Starbucks bara för ingen orkade bry sig om julklappar så nu hoppas jag verkligen att jag får något annat än ett "kaffekort".
Jag ska ta med mig Chokladbollar till mötet, skillnad på ingredienserna här så får se om dom blev lyckade sen och omtyckta av dom andra au-pairena.

Visst ser dom äckliga ut:P

Idag jag har och L varit på Storytime och sedan gick vi vidare till Starbucks och myste i det fina vädret, jättesoligt o skönt idag. Sen ringde J och undrade vart vi var och vi mötte uppe henne downtown Golden. Gick till parken där L och S var, det är svårt att se och träffa någon som har det svårt just nu (och föralltid), ville gråta men höll de inombods, det som har hänt är så tragiskt så, usch!

BTW, jag köpte strl M i trosorna och hoppas att dom passar alla..hahahh

Nu ska jag hoppa in i duschen.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0