Kära Dagbok

Kära Dagbok Blogg!


Idag vaknade jag vid 09.00 av att dammsugaren var i fullgång på övervåningen, var ändå bra att den kom igång för då kom ju även jag igång (not). Skulle fixa mitt Social Security Number idag men det hände en sak så får bli på Måndag istället. Dagen rann iväg och jag pratade med Björn och Emilia på Skype och vid 16.00 hade jag fortfarande inte varit utanför huset så jag tog cyklen och cyklade till *host* Starbucks *host* och hade min kära bok i cykelkorgen. Beställde en ja ni vet och sedan läste jag NÄSTAN ut hela boken, bara nästan.

Björn med Hörlurar/Syrgas

Varför hamnar jag alltid där?


Nu är klockan 20.16 och jag sitter i min härliga häst-pyjamas från H&M som jag fick av min syster i julklapp 2007 (gissar), jag har börjat tycka om den mer o mer för varje år som har gått, ångra att jag inte tog med mig ögonbindeln som hör till. Som sagt, klockan är TJUGO.SEXTON och jag ska fasktiskt gå och lägga mig nu eller iallafall kolla lite tv på datorn först.

Min utsikt just nu


Jag har väldigt ont i ryggen eller är det träningsvärk, undrar varför!


P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: syrgas snyggingen

helt galet snygg här :D

2010-12-03 @ 06:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0