MINNEAPOLIS


Då var man framme i Minneapolis, resan gick bra med bara LITE turbulens (jag hatar att flyga). L och jag satt och läste böcker nästan hela resan. J´s mamma, pappa och syster bor jättefint här i Minesota. SNÖ SNÖ SNÖ överallt, nu vet jag hur ni känner er i kalla Sverige.

Imorgon ska jag prata med mina fina vänner på skype, pratade med min bror idag och han berättade att klappisarna hade kommit hem till Storgatan. Jag ska vara extra fin med tomteluva och grejer hade jag tänkt, får se om det finns någon här i huset.

Förresten så pratade jag med Mamma och Frida på skype för någon dag sedan och mamma hade inte då skickat mina julklappar, hon trodde väl vi skulle åka senare än bestämt så jag får troligtvis mina klappisar från Sverige när vi kommer hem till Golden igen:)

Nu ska vi ut en runda och checka läget i det kalla vädret.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

är det kallt i Minnesota ?

2010-12-21 @ 06:00:30
Postat av: pappsen

ha ha tingsryd - sveriges minneapolis

2010-12-21 @ 21:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0