Julklappsutdelning

Igår var det au-pairmöte som jag berättade innan under dagen och det var faktiskt lyckat, jättemys. Det var en del som jag hade glömt var i min au-pairgrupp så det var kul att träffa alla. Alla hade olika bakverk och efterätter med sig, några var lite småkonstiga och andra var vanliga goooda efterrätter. Sen var det dags för klapputdelningen, alla tog en lapp (jag fick nr 18, dvs sist typ, dvs BRA), 1an började ta en paket och öppnade paketet, den som hade nr 2 fick välja innan om hon ville ha 1ans paket eller ta ett nytt paket och öppna och så fortsatte det. Jag trodde det var dåligt att jag hade ett högt nr men när jag fick reda på hur det gick till så var det ju super för jag hade ju 17 paket innan att välja på men jag ville inte vara elak så jag tog ett paket och fick en halsduk och örhängen, blev jätteglad:)
Mitt paket fick Carey, hon verkade bli glad iallafall:)

När jag skulle hem körde jag vilse som vanligt, denna gången hamnade jag lååångt upp i bergen och fick köra längelänge för att hitta ett hål i mitten så jag kunde köra över till motsatt körbana, jag är lika rädd varje gång och denna gången var min bensin typ slut med och när jag väl hittade en bensinmack så tog dom bara kort =S.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0