Vem vill inte ha presentkort från Victoria´s Secret lixom!?

Klockan är 21.03 och jag ska sova

Har precis duschat, målat naglarna och är redo att slockna vilken sekund som helst, har huvudvärk också. Det blev ingen middag för mig, var 1 h iväg så vi sket i det, jag åkte en runda och fixade julklapp till vårat au-pairmöte nästa vecka. Fick bli presentkort på V.S, orkar VERKLIGEN inte lägga ner tid på det för jag kommer säkert få något jättefult =P.... kommer bara bli avundsjuk på min egen paket, vem vill inte ha presentkort från V.S lixom!? ;)

Ska kolla "Halv 8 hos mig" först innan jag ska försöka sova, imorgon blir det jobb 07.30-16.00 oh sedan en runda till gymmet.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Fanny

Visst är den! Ja men man kan ju det, det är det som är så spännande ;-) Diorväskor låter underbart! Kram :-)

2010-12-01 @ 18:29:44
URL: http://fnylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0