Bambi på hal is..........

Villes debut på isen blev mycket bra. Var meningen att vi skulle ta oss en runda på sjön med efter all storm hade det snöat igen, men ishallen gick lika bra. Var länge sen jag åkte nu så var lika halt för mig som det var för lille Ville. Blir att köpa barnet skridsko-skydd så han kan öva balansen hemma på lägenheten, vid 3 års ålder ska han va proffs!


Igår var det Millans tur att fylla år, 21 år. Började med förfest hemma i hennes hus där också hennes syster och hennes 2 kompisar från Karlshamn var. Blev en ganska lugn förfest med goda drinkar och sms-roulette, får säga förlåt till alla dom som fick konstiga sms av mig igår, FÖRLÅT! Vidare in till Växjö med skjuss av Millans snälla mor, ingen kö och dansgolvet bara väntade på oss. Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig väl där inne men UNDEBAR kväll blev det iaf, var ju förallt Alla <3-dag:)

Bussen hem var seg som vanligt men hem till en varm säng kom man. Vaknade upp i morse med en donkenpåse med en hamburgare i, köpte jag ens de?.

Enda bilden från igår enså länge

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0