Bowling

Sorry för dålig uppdatering men haft lite att göra.
Igår efter jobbet blev det direkt hem och sen slänga ihop en "sova-borta-en-natt"-väska för att sedan sätta sig i bilen ner till Karlskrona. Jag och Ville sjöng sånger hela vägen ner.
När vi kom hem till syrran och hennes lilla familjs lägenhet blev det att göra iordning sig lite fort och sedan vidare till Fox där vi fick sitta i VIPen, mycket lyxigt. Drog vidare till Discobowlingen, för första gången i mitt liv som jag spelar det men grymt var det. Medans jag, Elin och Busungen spelade lite oseriöst var det en viss annan som slog strike efter strike och tog det hela mer seriöst.
Blev en sväng förbi Hemmakväll, köpte onyttigt och sen hem till soffan och chillade. Jag och Frida somnade till filmen Bröllopsfotografen, mycket bra film.
Jonas har precis satt på Guns n' Roses konsert så måste gilla läget. Mamma och Pappa är påväg ner hit. Jonas har match idag med KHK mot Nybro, för en gångs skull hejar jag faktiskt på KHK.

Har precis insett hur snygg Axl Rose är (VAR).... Blir nog en Tripp till Sweden Rock i sommar...Grrrs

 

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0