Hard workwork!

JobbJobb och ännu mera jobb idag.

Ställde klockan på 8 och va hur pigg som helst när klockan ringde i morse. Hade en sådan perfekt jobbdag idag, 09.00-16.00. Tycker om Tisdagar och Torsdagar faktiskt, alla nya tidiningar kommer och jag är första plockare.

Efter jobber blev det att sticka hem och träffa syrran, inte ofta nuför tiden att man träffa henne pga hennes jobb på nätterna eller om det är hennes hästar som är i mellan.
Ska strax klä på mig varma kläder och dra mig till ishallen, J20-Troja spelar. Min kompis som är gammal Troja-spelare är på plats i Dackehallen så hoppas jag får träffa på honom en snabbis iallfall.

Måste visa ett så gulligt kort jag fick på barngympan igår, barnen är så söt och så duktiga på allt.

Hur söt får man vara?

Ha en bra kväll alla!

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0