Lördag kväll......

Av med dom tighta jeans och på med mjukisbrallorna.

Precis hemkommen från Anna där dom andra också var. Vi käkade på Sabbes innan jag, Emma, Julia. Anna satt och dräglade över min kyckling, var nära många gånger att bara ge henne min tallrik men var så hungrig så hon fick bara smaka.

Ner till Ica och fixa lite onyttigt och sen hem till Anna och gosa ner oss i soffan och invänta melodifestivalen. Alcazar var lätt bäst, tyvärr kom dom ju inte vidare men kommer nog vidare sen efter andra chansen. Fast när jag tänker efter så lät ju Alcazars låt som en låt dom redan har (Burning), Kopia typ ju!


Japp här snöa det förfullt fortfarande:S

Nu ska jag krypa ner snart, imorgon blir det jobb 10-16 och en blir det hem och kolla hockeyn på datorn (Taif-Olofström).

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0