Trodde fel....

Och jag som trodde jag bara hade kunder i huvudet, trodde visst fel.

Kollar på filmen på 3an nu, Flirting with forty. Har gått och blivit förälskad i en film, eller är det huvudpersonen rättare sagt! Fick till och med gåshud på benen (mina ben är nyrakade), då är det verkligen "Ellen LIKE" när det jag upplever så ;)


Huvudpersonen heter Robert Buckley och jag är INLOVE.


"Amerikansk dramakomedi från 2008. En frånskild mamma som närmar sig 40-årsdagen reser på semester. Hon inleder en romans med en betydligt yngre man och inser att livet faktiskt kan börja vid 40"

Filmen är väl kanske inte den mest realistiska jag sett för vart befinner sig alla som där tjejerna i hans ålder? en kille med hans utseende väljer inte en 40 åring som har massa skönhetsoperationer. Redan andra kvällen hångla dom upp varandra och den tredje håller han hennes hand och tar henne till ett vattenfall, sådär fort går det väl inte, inte för mig iallafall (även om jag velat). Nu blev dom ihop med, vart ska mitt liv ta vägen?

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0