Dit vill jag flytta!

MALMÖÖÖÖÖ!

I Lördags blev det på utflykt till sveriges finaste stad, Malmö. Var längesen jag var där nu så såg fram denna dag mycket. Var meningen att jag skulle åka ner redan i Fredags till vårat hus som vi var har 20 min från Malmö men jag fick inte köra ner själv så blev Lördagmorgon istället.

Klockan ringde klockan 05.30 igår, men var ovanligt lätt att komma ur sängen. Firade med att ha skor på mig på BÅDA fötterna, var underbart.

SHOPPING så det smällde om det. Zara hade superrea så blev mycket fynd för en liten peng, blev även lite från Weekday, BikBok, H&M och GinaTricot också.

När vi var påväg till sista affären, lagom sliten, trött och frusen kommer det fram en tjej och berätta att hon är från malmöstreetstyle och fråga om hon får ta kort på min och brors outfit, vi sa ja. Det var lite pinsamt faktiskt, stå där i Malmö City och bli fotad, alla bara glodde. Kollade in på hemsidan sen och usch vad jag såg ut, sliten.

Jag älskar verkligen att befinna mig i Malmö, alla är så trevliga, staden är fin och affärerna är bra. Bara längtar till jag flytta dit och böra mitt nya liv.
malmö
Första stoppet: H&M
Petter
Jag och bror

Tack Pappa, Mamma och Petter för en finfin dag:)♥

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0