Grymt...


Vilken kväll igår.
Förfesten ballade ur lite faktiskt, Millan bjöd på Hasselnötslikör(?) som visseligen inte var äcklig men faaaarlig.
Sofia skjussade in oss till stan och har ett svagt minne att det var vissa folk som fick massa samtal, sorry kusin Anna t.ex.;) 

När vi kom till Oleó så var dt såklart jättelite folk men var mycket trevlig ändå. Vi shakeade hela natten lång, glömde till och med att jag hade ont i min .

Missade bussen hem så fick bli att ringa ringa ringa alla vi kände i Växjö, dvs INGEN. Till slut efter 2h i iskyla fick vi tag på Emilias mamma som så snällt hämtade oss. Blev att sova sked hemma hos Millan, hon och jag i en 120-säng med en päls över våra täcken.

Pappa kom och hämtade mig vid 12 tiden, blev hem och slänga i sig mat för att sedan vila någon timme och sen direkt ner och jobbar. Var lite segt att jobba idag faktiskt men alla har sina dagar, jag är inte ensam om att tycka så ibland.


utgång
Lite bilder från igår, jag o millan va galna:)

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0