Ayia Napa-Ellen

Mitt nya smekis för helgen.

Förra sommaren när jag och Emma var i Aiya Napa träffade vi några killar från Jönköping (Hampus, David och Mats)

I Fredagskväll blev jag upphämtad av Hampus för att sedan köra ner till David där han bor och pluggar just nu. Blev att tillbringa hela helgen i en stad som jag inte varit i mer än i en dag innan, Kalmar. När vi kom fram blev det bara att börja smutta på sin cider direkt för att sedan invänta resten av gänget, Davids klasskompisar. Tog det mycket lugnt pga jag inte kunnat äta dom senaste dagarna pga min halsfluss, hade kul iallfall. Tog oss till stället (Palace) som bara låg nedanför Davids lägenhet, kunde inte bli bättre. Dansade och skakade rumpa hela natten lång till mycket bra musik, gav upp lite innan stängning. Gick hem och bädda oss en stor trillingsäng, såklart är jag tjej och får den sämsta platsen (mitten/i skarven/tunt täcke), men jag gillade de;) Efter mycket skitsnack så somnade vi till slut, alla 3.


Lördagmorgon började med en lång sovmorgon för att sedan göra oss iordning och ta oss till stan. Skulle undersöka om mina skor fanns på Scorett men tydlingen var min storlek slut där med, får ringa Växjö imorgon tror jag nog. Hem och slänge oss i trillingsängen, kollade film (läs: jag kollade, killarna somnade) och vilade upp oss för kvällen. 20.00 var alla på plats igen och förfesten var igång, andra kvällen i rad. Var på samma ställe som kvällen innan men Lördagkvällen var lite bättre faktiskt, skakade rumpa och dansade på, ville inte gå hem sen när det var dax men var ju tvungen. Armkrok gick vi upp i trapphuset, la oss ner och somnade på direkten.


Imorse, söndag blev det sovmorgon till 1 som är för tok för mycket för mig, hatar att sova förlänge ju. Kollade på när D och H spelade fifa och sen blev det film, idag var det jag som somnade och fick klagomål på att jag störde i filmen. Gick och tog oss en "bakis-pizza" och sen blev det hem och tog de lungt innan avfärd.
Resan hem var ganska lugn, dock snö och lite halt överallt.

Underbar helg med underbart sällskap. Älskar att träffa och lära känna nya människor, hoppas det blir snart igen.


TACKTACKTACKTACKTACK för en underbar helg pojkar! Saknade Emma och Mats bara:(

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0