Längtan till....

Värmen, solen och tunna kläder.

Sitter nedbäddad i min säng nu med 2 duntäcken och 2 filtar och tycker synd om mig själv. Var hos läkaren i morse och han kollade i halsen och sa : "jag förstår att du inte kan äta,dricka och sova, du har en rejäl halsfluss", pencilin i 10 dagar.

Elin och Ville har varit på besök idag, men har mest legat och sovit även om jag hade velat pussas och leka med Ville-bus. Jonas och Sixten (hunden) kom en runda med innan det var dax för dom att sticka hem till Karlskrona.

Snö, Snö och ännu mer snö. Kan det aldrig sluta snöa, hatar snön just nu. Satt och drömde mig bort innan när jag kollade ut ur fönstret, till värmen och solen. Vill bara att det ska bli varmare väder nu så man kan börja använda lite tunnare kläder och skor.



P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0