LL=

Ledig Lördag

Vaknade för en liten stund sen. Har nog aldrig haft så konstiga drömmar i hela mitt liv, en under natten och en under den timmen jag somnade till i morse.

Visst alla drömmer väl om den där "JW" i Snabba Cash nu för tiden, men jag är ju inte sådär vild som alla andra är. Men jag drömde om Joel Kinnaman (som han heter i verkligheten) iallafall inatt och att vi var ihop och att vi var sååå lyckliga, sjukt jag vet.

Andra drömmer var mer sjuk. Vi skulle gå och kolla på något i ishallen men tydligen var det inte hockey för när vi kom in åkte de runt massa gamla spelare som spelade i TAIF (Tingsryds AIF) för x antal år sedan och helt plötsligt börja alla komma in utklädda i 70-tals kläder och börja dansa till ABBA. Det var tydligen något jubileum inför ombyggnaden i ishallen, det nuvarande laget fick tydligen inte vara med och fira, dom spelade match på en uterink utanför ishallen.
PSYKODRÖM jag vet!
BerglöfANdersfimpen
Några av spelarna för många årsen!


Tillbaka till verkligen!
Idag är jag ledig och det är alltid skönt såhär mitt i helgen. Elin, Jonas och Ville är påväg hit och ska hälsa på, har längtat så mycket. Tror vi ska ta oss en tripp till badhuset, lovade mig själv att inte visa mig i bikini innan sommaren men vill bada med Ville-bus så får blir så idag!

Ikväll får jag se om de blir utgång eller ej. Min tå mår inte så bra just nu så bode kanske lyssna på doktorn som sa att jag inte fåt utsätta den för tryckminst 2 månader annars kommer de tillbaka. Den som lever får se!
 

me o villville
Jag och Ville-bus

Hoppas alla får en bra dag!

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahahaha Kristoffer Berglöf iförd 70-talskläder dansandes till ABBA, låter som en väldigt rolig syn ;)

2010-01-23 @ 13:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0