Amerikanska ambasaden....

igårnatt slirade jag och pappa iväg för slutmål STOCKHOLM. Var tvungen att åka till amerikanska ambasaden för att fixa mitt visum, lite segt att åka 5 h för det menmen. Väl framme i Stockholm blev det att ställa sig i kö utanför och invänta sin tur, kollade pass m.m, sen hamnade man inne på en stol och sedan blev man pekad på av en man som visade vart man skulle gå, lämnade in alla papper för att sedan få sätta sig igen på sin stol och invänta att höra sitt namn. Efter 1 h och 10 min hörde jag mitt namn till slut, man gick till luckan och där var en mycket trevlig herre. Man svarade JA på alla frågorna han ställe, fanns inget annat svar.

3 h tog det allt som allt, gick fortare än väntat faktiskt.



Nu är det nära, jag åker på Måndag och jag har inte fattat det ännu.

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0