Fixa visum på en dag?

sitter här nu med ett halvstädad rum, mattan hänger ute på balkongen och dammsugarslangen ligger här på golvet fortfarande. Passade på att städa rummet idag när det var lite "halvdåligt" väder, älskar ett nystädad rum med en nybäddad säng.

Imorgon far jag till Skåneland med ½ familjen, min syster ska tävla i Falsterbo så ska ner och kika. N kommer ner imorgon med, längesedan vi träffades nu. Ska bli så skönt och komma ner och bara vara, älska Skåne. Blir nog hemfärd på Söndag igen men kommer ner veckan därpå igen, får passa på nu innan man åker.

Förresten så fick tid på ambasaden idag, TJUGOANDRA JULI!?!?!?!?! Jag åker den 26 Juli och skulle ju kanske vara bra att få en tid iaf en vecka innan men tydligen fanns det bara en tid. Blir att kika in på ambasadens hemsida nu varje dag och kolla om någon lämnar återbud så man kanske kan få komma tidigare. Ringde STS idag och frågade hur man gör men dom berättade att man kunde be snällt på ambasaden om dom kan fixa visum under dagen, tydligen går det.



Nu ska jag städa färdigt och sen blir det krypa ner i min nybäddade säng.

Godnatt!

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: ANdrea

Hej!

vart i usa ska du? hur länge? kul. blir kul att följa med här via bloggen=)

2010-07-05 @ 10:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0