Fjärilar i magen

Sitter här i min säng nu, förmodligen sista gången för detta året jag sitter här och bloggar. Imorgon bär det av till Skåneland för att sedan åka vidare till Köpenhamn på Måndag.

Väskan är inte packad än men allt ligger framme, är rädd att jag glömmer något. Man inser inte hur länge man egentligen ska vara borta, man tänker att man ska vara borta några veckor sen är det hem igen men så är det ju inte precis just nu. Min väskpackare (mamma) har gått och blivit sjuk så jag får ingen hjälp just nu, känns sådär bra.

Tårar rinner från min kind i olika stunder, dom bara kommer av sig själv. Har nog inte förstått riktigt ännu att jag ska iväg, är faktiskt ETT ÅR vi snacka om. Igår var familjen C-K här och sa hejdå, kommer sakna busungen och resten av familjen såklart. Vet inte om jag ska ha med mig kort på alla här hemma eller om det blir jobbigt för mig själv, kanske bäst att ta upp facebooken om jag vill se foton på alla som jag saknar.

Nu måste jag tänka över lite till vad som ska hänga med i min väska. 

Förresten, titta in hotellet vi ska bo på i New York dom 3 första dagarna i USA, gaaanska så fräckt faktiskt.



Nu ska jag göra mig redo snart för min sista natt på Storgatan, återkommer förhoppningsvis. Läste i Tidningen idag att Maria Montazami kom till USA som au-pair, får ju se jag kanske blir den nya Hollywood-frugan;)

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: pappsen

vi kommer å hälsar på dej - lovar !

2010-07-25 @ 06:16:15
Postat av: Anonym

2010-07-25 @ 06:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0