Save tonight

Frukosten är nere i magen, cd-spelaren spelar save tonight och solen steker genom fönstret. Vad som händer idag vet ingen, inte ens jag. har sovit mycket dåligt inatt, dessa mardrömmar asså. Min hals är svullen och huvudet dunkar, vet inte riktigt om jag är så riktigt nöjd idag men man får bita ihop.

Blir nog en runda in till Trelleborg city idag om jag känner mig själv rätt, måste finnas något på REA´n;)

Dom andra är i Falsterbo och kollar när syster Frida rider, hon tävlar idag igen. Tror det gått bra för henne, igår missade vi henne för vi fick sitta i bilkö:S idag försov vi oss, tur mamma och pappa är där iallafall.


Älskar Skåne och havet<3....och dig

Nu måste jag städa undan, ha en bra dag!

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0