Hunter

Jag, mamma och Frida sitter och kollar Allsång på Skansen just nu och sjunger med när Mikael Wiehe sjunger på scenen, grymt nöjd att jag kan sjunga med. Pappa och syrrans kille har åkt iväg till Tyskland för att köpa dricka, jag skickade med en lapp vad jag ville ha men får se vart dom kommer hem med.

Idag har vi varit på Falsterbo, även om man inte är intresserad av hästar är det faktiskt ganska kul att kolla när hästar hoppar och folk trängs och drar i samma grejer som någon annan.
jag gjorde ett köp som jag är nöjd över, ett par Hunter-stövlar, har letat mig förbannad på dessa stövlar och hittade dom idag på självaste Falsterbo Horse Show. Valde mellan Grå, Orange och Svarta och tog faktiskt dom Svarta eftersom jag kände svart passar till allt.


När vi åkte hem tog vi en runda till Höllviken Outlet, hittade inte allt för mycket men lite fick jag med mig hem. Körde även förbi Trelleborg påväg hem, även där hittade jag lite.

Nu ska jag vara lite social mot dom andra.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0