ZzZzZzZzZ

ZzZzZzZzZzZz.. hur trött kan man egentligen vara!? helt slut är jag.

Hamnade inne i Trelleborg till slut, enda jag fick med mig hem var harembrallorna jag letat överallt efter. N hittade lite olika kläder, gissa vem som valde vad som skulle köpas:P har ju iallafall en deal att kläderna bara får användas när jag är med.... får se hur det går;)

N åkte vid halv 5, var sådär kul. Kommer sakna honom så mycket men vi får träffas snart igen. Slumrade till i sängen, var grymt trött efter min mardrömsnatt.

Sitter i soffan inlindad i en filt och kollar på tv nu med mamma och pappa, frida och jocke är påväg ner igen efter att varit i Tingsryd och lämnat hästen. Imorgon får vi se vad som händer, pratade med min vän Jonas om att ses kanske, sol o bad kanske?

Jonas

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0