Fantasivärld....

har fortfarade inte vaknat upp ur min dröm, midsommar på Öland kommer jag aldrig att glömma. Det enda jag har i tankarna är allt som hände. Kändes som en utomlandssemester, man tog de lugnt (läs:tog det ej lugnt), bara tänkte på sig själva, träffade nytt folk och bara VAR. Vissa stunder gick jag och tänkte på att det var sååå mycket svenskar på vår semester, kom ju på efter ett tag att vi fortfarande var i sverige.

Strand var så sjukt bra musik på, afterbeachen var grym, våra grannar var grymma. Släppte en och annan glädjetår där runt 20.00 på Midsommar, kalla mig tönt men klart man gråter när man får vara med om nå så underbart, Emma skrattade åt mig iaf och tyckte jag var töntig. Träffade massa från Tingsryd så det var jätteroligt, träffade även min snygge vän Jonatan. Han fick umgås med mig när Emma var någon annanstans, skojar inte om vi blev stoppade 100 gånger av folk där dom kallade honom Magnus Samuelsson, visst han är lik men inte lik ;)

När jag kom hem till Tingsryd igen så sa jag till mig själv att vakna upp ur min dröm och komma tillbaka till verkligheten, kändes som man var i någon fantasivärld när vi var borta. Tillbaka till det seriösa livet igen, inge mer drömvärld för dig Ellen, vakna upp FF!


Godnatt!

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0